Sunday, December 15, 2013

Cum a fost Noaptea Porților Deschise la Teatrul Național Cluj-Napoca?

   După zile intese de muncă a venit și răsplata: un eveniment frumos, vesel, oameni curioși și simpatici, prieteni, îmbrățișări și pupici, cadouri, culori și multe multe râsete (oare să-mi schimb numele în Râsete Vesele?:))). 


   Gazdele m-au așteptat cu brațele deschise și asistența voluntarilor pe toată durata evenimentului m-a făcut să mă simt tare bine. Vă mulțumesc tuturor pentru amabilitate și sprijin! 

   Oamenii au venit în valuri să vadă ce lucrez, în funcție de răgazurile pe care le aveau între spectacolele pregătite de echipa teatrului.:) M-au bucurat foarte mult reacțiile lor, interesul și deschiderea cu care s-au apropiat. Mi-au cerut detalii despre lucrările mele, mi-au povestit și mie ce se întâmplă în sala mare (toate spectacolele au fost mutate acolo pentru că publicul a fost neașteptat de numeros), au acceptat bomboane și și-au luat cărți de vizită, dar mai ales s-au înscris la tombolă. Asta a fost marea surpriză pregătită pentru ei, iar premiul a constat într-o plasă cu husă de carte. Fiecare din participanți a fost convins că va câștiga (îmi place atitudinea asta), dar la ora extragerii o singură persoană a fost norocoasă. Curat norocoasă pentru că din „săculețul cu noroc” am extras numele unei domnișoare care a apreciat tare mult lucrările mele și mă bucur că a câștigat. Sper să-ți fie de folos, Andreea Anghelea! :)


   Unii au fost tare interesați de cartea care mi-a fost de ajutor în expunerea lucrărilor mele, “Totul e bine când se termină prost” de Walter Ghidibaca (mie mi-a plăcut tare mult). Pagina cărții este aici și-i puteți scrie lui Walter în caz că vă doriți un exemplar. Lectură plăcută! :)
 

   M-am simțit bine, mi-a plăcut spațiul pus la dispoziție, mi-au plăcut vecinii de masă, mi-a plăcut atmosfera, m-am bucurat de fiecare vizitator, mai ales de prieteni, am prins câteva piese ale Adei Milea și m-am distrat copios, am savurat un pahar de vin de la Doamna T, totul încheindu-se la un ceai între prieteni în nu demult deschisa Cizmărie. 


   Mulțumirile mele se îndreaptă spre:

  • Teatrul Național Cluj-Napoca (site-ul teatrului); 
  • Maria Zvaric, Cristian Avram și voluntarii serii; 
  • Toți cei care au trecut pe acolo, a fost tare frumos și sper să ne mai vedem; 
  • Artiștii vecini: OAsign și Morgod Shop; 
  • Emese Apai (aranjare, instalare, fotografii și nuci - tare bine-au picat!);
  • Anca Opriță cea cu merindele, Zsolt cel cu trusa de lup, Ana cu bicicleta și toți prietenii care-au fost pe acolo (bineînțeles, nu i-am uitat nici pe băieții care-au rezervat canapeaua de lângă mine). 

A fost haios, mulțumesc!

Să ne revedem cu bine! :) 












 







No comments:

Post a Comment