Tuesday, December 31, 2013

Mic rezumat al anului și urări de bine :)



A fost un an bun.:) 

A debutat cu multe nehotărâri, dar până la urmă lucrurile au decurs încet dar sigur pe făgașul pe care mi-l doream în adâncul inimii, atât de adânc încât nu-l vedeam clar: cusutul. Nu pot să descriu în cuvinte ceea ce simt atunci când cos. Sper doar că fiecare din voi are o astfel de pasiune care vă umple de entuziasm, bucurie și emoție, elan, zâmbete și chiuit. Asta face pentru mine cusutul... și dacă aveți așa ceva însemnă că mă înțelegeți.

În mod neașteptat și surprinzător mi-au fost propuse lucrări și colaborări din care am avut multe de învățat. M-am bucurat foarte mult de fiecare provocare lansată și am încercat să dau tot ce-i mai bun din mine. Am experimentat lucrul cu materiale noi, utilități diferite ale lucrărilor, accesorii și sisteme de închidere, cusături și aplicații noi, diferite de ceea ce făceam până acum. Bineînțeles, am continuat să fac ceea ce am făcut și-n anii trecuți, dar parcă a fost la un alt nivel anul acesta... totul e mult mai îngrijit și de o calitate superioară. Mă bucur să observ evoluția și sper să nu mă opresc, să cresc cu fiecare lucrare terminată. 

Împreună cu Emese, Lavi și Lumi am făcut costumele pentru festivalul roman de la Călugăreni, colaborare care sper să funcționeze și în viitor. Rezultatul a fost foarte apreciat și le mulțumesc fetelor și pe această cale, mă bucur că am lucrat împreună. Puteți vedea câteva poze aici și articole despre eveniment aici, aici, aici și aici.

Apoi, spre finele anului a început colaborarea cu Lutopia, proiect care-mi place tare mult și mi-a intrat la inimă. Lumi face jucării inspirate din desenele copiilor și pune atâta suflet și profesionalism în ele că ies niște minunății. Mă bucur că lucrez cu ea, am învățat multe în zilele petrecute în cuibul ei și sigur mai am de învățat. 

Îmi doresc idei și proiecte îndeplinite, bucurie, culori și materiale, să iubim și să dăruim mai mult. Să îndrăznim! 

S-aveți un an nou fericit!



No comments:

Post a Comment