Tuesday, December 31, 2013

Despre Târgul de Crăciun din La Cizmărie

   Chiar după ce s-a terminat târgul am plecat în vacanța de Crăciun care s-a prelungit... și în sfârșit am ajuns la butoane și vă pot povesti cum a fost. :)

   Eu am participat doar în ultimele două zile de târg și m-am simțit tare bine. Cizmarii sunt tare ospitalieri și primitori, atmosfera a fost plăcută. Unde mai pun și că în ambele zile au fost pe acolo mulți prieteni... a fost bine! :)

   După multe pregătiri și bibileli m-am prezentat în Cizmărie cu tolba plină de culori, iubire și ghidușii. Gazdele m-au lăsat să-mi aranjez cum vreau lucrurile, ceea ce m-a bucurat foarte tare pentru că de data asta am  avut nevoie de o masă mare. Pe lângă lucrurile pregătite de mine, surpriza a fost că am avut câteva lucrări ale Oliviei (Olivia's Hobby) și câțiva lutopieni jucăuși (Lutopia). 

   Publicul a fost tare interesat de ceea ce fac, am povestit cum am început eu să cos și de ce, despre prezențele mele la târguri, cum au apărut ideile și lucrurile pe care le fac și am dat multe cărți de vizită. M-am bucurat că ultimele mele idei sunt utile și altora, am dat multe huse și semne de carte, deci semne bune anul are... :) Unii au găsit la mine soluții pentru câteva cadouri, deci am fost cu toții mulțumiți. :) 

  Mulțumesc La Cizmărie pentru primirea călduroasă! Mulțumesc Olivia's Hobby și Lutopia pentru colaborare, să fie cu folos și pe viitor! Mulțumesc prietenilor care au fost pe acolo, a fost tare frumos așa!  

















   La final, cei care am expus ne-am unit forțele și am pregătit o surpriză unei familii nevoiașe pe care o vom vizita și în ianuarie (și sper să n-o uităm nici în restul anului ce vine). Să fie cu folos și bucurie!  

2 comments:

  1. Felicitari Ana! Felicitari pentru perseverenta si curaj! Ma bucur ca ceea ce faci te implineste. Te pup

    ReplyDelete
  2. Îți mulțumesc! Să ai un an frumos! Te pup! :)

    ReplyDelete